برای اینکه کسی با من در ارتباط باشه باید شایستگیش و داشته باشه
چه برسه به اینکه کسی بخواد وارد زندگی من بشه و شریک زندگیم باشه
بعد از سالها ... بهتره بگم بعد از همه سالهایی که خودم و میشناختم و همیشه دنبال جلب اعتاد و توجه آدمها بودم و اونها رو تو اولویت اول می ذاشتم
حالا به این نتیجه رسیدم که من اولویت اولم و این دیگران هستن که باید توجه و اعتماد من و جلب کنن
از این به بعد برای اینکه کسی به من نزدیک بشه باید تلاش کنه
البته این و می دونم که این تازه قدم اول و توی تئوریه! برای اینکه بتونم برسم به اینکه در عمل هم هوای خودم و داشته باشم و ارزش خودم و بدونم
هنوز راه طولانی ای در پیش دارم
چون قراره با یکی دیگه از چیزایی که با من به دنیا اومده مبارزه کنم و تغییرش بدم، برای بهتر شدن
الاهی به امید تو ....
ق.م
ما را در سایت قایقی خواهم ساخت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 1